Istoricul nostru

Show / hide

Anii 1920 începutul poveștii noastre

Povestea noastră începe la începutul anilor 1920 cu un om de știință inventiv pe nume Samuel Ruben și un producător pasionat de sârmă de filament din wolfram pe nume Philip Rogers Mallory. Ruben a venit la firma P.R. Mallory căutând un echipament de care avea nevoie pentru un experiment. Dar Ruben și Mallory au văzut o oportunitate: Unirea geniului inventiv al lui Ruben cu forța de producție al lui Mallory. Parteneriatul lor, care a durat până la moartea lui Mallory în 1975, a fost piatra de temelie a Duracell International.

Show / hide

Anii 1960 Prima baterie Duracell pe Lună

Primele noastre baterii alcaline sunt comercializate sub marca Mallory. Aceste baterii de nouă generație sunt special concepute pentru Kodak și furnizate pentru alimentarea camerei Instamatic cu bliț încorporat. În 1965, este introdus numele de marcă Duracell, alături cu un imbold pentru programe și produse orientate spre consumatori. Bateriile sunt furnizate direct către Agfa, Kodak și Polaroid, producătorii unei noi generații de dispozitive portabile de consum, cum ar fi casetofoane și walkie talkie-uri. În 1969, facem parte din misiunea Apollo 11 și ducem prima baterie de pe Lună.

Show / hide

Anii 1970 Nașterea simbolului

În 1971, introducem culorile noastre emblematice, arămiu și negru, care simbolizează conductivitatea, rezistența și superioritatea formulei bateriei. Bateriile Duracell sunt primele baterii pentru care se face reclamă la televizor și devin rapid parte din vocabularul comun de zi cu zi, prin sloganul publicitar captivant: „Nici o altă baterie nu arată așa. Nicio altă baterie nu rezistă așa.” În 1973, se naște Iepurașul Duracell. Agenția de publicitate din New York, Dancer, Fitzgerald and Sample, creează reclama TV memorabilă „Iepurașul toboșar”. De atunci, iepurașul nostru a simbolizat longevitatea superioară a bateriei Duracell în comparație cu bateriile obișnuite zinc-carbon. De-a lungul anilor, personajul Bunny a evoluat dintr-o simplă jucărie într-un simbol jucăuș și îndrăgit al mărcii, care adaugă căldură și personalitate mărcii Duracell.

Show / hide

2016 Locuința permanentă în Berkshire Hathaway

Compania Berkshire Hathaway achiziționează Duracell. Duracell își găsește locuința permanentă în Berkshire Hathaway. Vom continua să ne concentrăm pe creșterea durabilă, pe inovația de top în industrie și pe crearea de valoare pe termen lung pentru clienții și consumatorii noștri, pentru a deveni în mod incontestabil compania de energie personală numărul 1 din lume.

Show / hide

2019 Iepurașul vorbește

În 2019, iepurașul nostru Duracell primește o actualizare interesantă; pentru prima dată, o voce! De asemenea, lansăm o campanie nou-nouță numită Power On. Cu noua sa voce, Iepurașul Duracell are o misiune foarte specială: de a motiva dispozitivele din întreaga lume să pornească, astfel încât să le puteți alimenta mai mult timp.

Show / hide

2020 Lansarea Duracell Optimum, noua noastră generație de energie

Duracell Optimum este inovația noastră cea mai revoluționară de până acum. Bateriile Duracell Optimum de 1,5 volți AA și AAA folosesc o formulă unică care ajută la îmbunătățirea performanței dispozitivelor dumneavoastră. Acestea rezistă mai mult în unele dispozitive, cum ar fi controlerul wireless Xbox One, în timp ce alte dispozitive, cum ar fi mașina de jucărie cu telecomandă, vor merge mai repede și vor oferi un timp de joacă mai bun, iar șurubelnița cu baterii se va roti mai repede pentru a vă asambla mobilierul în timp record.
Obțineți mai multe de la dispozitivele dumneavoastră. cu Duracell Optimum

VALORILE NOASTRE

Cultura noastră se bazează pe patru valori de bază care reprezintă baza modului în care ne conducem afacerea.

  • Colaborare

    Lucrăm ca o singură echipă pentru a oferi cele mai bune rezultate conform strategiilor companiei

  • Responsabilitate

    Urmărim standarde înalte, promptitudine în acțiune, curiozitate obsesivă și rezolvarea creativă a problemelor

  • Integritate

    Facem întotdeauna ceea ce este corect pentru sănătatea pe termen lung a afacerii și a organizației

  • Încredere

    Producem rezultate printr-o conducere transparentă a noastră înșine și a celorlalți

Content Image